Hart voor goed eten

 
Markthal_avond.png

IN10 project

Markthal

De Markthal in Rotterdam is de eerste overdekte marktvloer van Nederland. Goed eten en uniek wonen komen samen in Rotterdams nieuwste icoon: de spectaculaire boog met het grootste kunstwerk van Europa. Op 1 oktober 2014 werd de Markthal geopend door Hare Majesteit Koningin Máxima.

Hart voor goed eten

IN10 ontwikkelde na het winnen van de pitch samen met (retail)eigenaar Corio de merkidentiteit met als positionering ‘hart voor goed eten’, openingscampagne, diverse merkactivaties en de social strategy. Ik was creatief eindverantwoordelijk. Na 3 weken werd de miljoenste bezoeker ontvangen en na de eerste 4 maanden stond de teller reeds op 3 miljoen bezoekers. 

Fotografie header Ossip van Duivenbode

 
 

outdoor_markthal.jpg

Openingscampagne

Van ansjovis, een avondje uit en andijvie, tot zuurdesem, zwaardvis en zoute drop. Van pinxtos, pastabord en pompoen tot kookles, kokkels en keftés. En alles daartussen in. Volledig van A tot Z en voor ieder wat wils. De Markthal bied je alles op het gebied van goed eten, elke dag weer. Het krijtlettertype en de pay-off werden getekend door Daniël Markides.

 

 

_MG_7265.jpg

Ondernemersportretten

Alle ondernemers in de Markthal werden geportretteerd aan voorgesteld aan Rotterdam in diverse media. Fotografie door Willem de Kam.

 
 
AANGENAAM_8Obba.png
AANGENAAM_4Elbali.png
AANGENAAM_2Koppert.png
AANGENAAM_12DWVS.png
 

 

_X0A6347.jpg

Goed Eten portretten

Ook onderdeel van de contentstrategie waren de ‘Goed Eten’- portretten. Rotterdammers op straat en Rotterdamse smaakmakers zoals Lux chef Milan Gataric, Marnix Benschop, bekend van Matroos en het Meisje en de Suicide Club, en Valerie Kuster van Op het Dak vertelden wat voor hen goed eten is. Fotografie door Sophia van den Hoek.

 
 
_Marnix_facebook.png
_Marja_facebook.png
_Laura_facebook.png
_milan_facebook.png
_padmavati_facebook.png
_wim_facebook.png