
IN10 project
Diergaarde Blijdorp
In 2014 nam ik namens IN10 succesvol deel aan een pitchtraject voor Diergaarde Blijdorp. Samen met studio Ilse van Klei gaven we inhoud aan de herpositionering en ontwikkelden we een nieuwe visuele identiteit, het nieuwe magazine De Giraffe en een nieuwe website.
Bijzondere ontmoetingen
Mens, plant en dier zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en wij als mensen zouden plant en dier beter moeten beschermen. De Diergaarde wil daarom de plek zijn waar iedereen graag is en elkaar ontmoet: mens, dier en plant. Een heerlijke en leuke plek om te zijn; een open en groene oase in de stad met bijzondere dieren en planten. De plek waar bezoekers wat van opsteken, waar ze geïnspireerd en met een nieuw soort liefde voor de natuur vandaan komen.
In het waarmaken van de herpositionering staat de ontmoeting tussen mens, plant en dier centraal. Bezoekers en lezers worden op inspirerend manieren gestimuleerd meer kennis op te doen over plant en dier.
