IN10 project

Rotterdampas

Voor Rotterdampas was ik vanuit IN10 creatief eindverantwoordelijk voor de herpositionering in 2014. We ontwikkelden een vernieuwde merkidentiteit, campagne, content en social strategy voor de leukste kortingspas van Rotterdam en omstreken.

Met de Rotterdampas kun je een heel jaar gratis of met korting leuke dingen doen. Elk jaar biedt Rotterdampas meer dan 750 speciale acties; zo kun je voor een prikkie naar Diergaarde Blijdorp en Plaswijckpark, kun je leren buikdansen, circusartiest worden of poëzie leren schrijven. Je kunt gratis naar museum, zwembad en naar de film.

De plezierexpert

IN10 bouwde de sterke basis uit en scherpte de positionering aan. Plezier beleven, plannen, herinneren, delen: alles draait bij Rotterdampas om plezier en het aanzetten tot en bereikbaar maken van plezier. De rol van Rotterdampas hierin is ‘plezier-expert’: een vrolijke motivator en inspirator die iedereen in Rotterdam e.o. samen betaalbare leuke dingen wil laten doen om zo meer uit het leven te halen. Met een toon en uitstraling die prikkelt en uitnodigt en vrolijk en origineel is.