#rotterdampas

 

Mijn rol (@IN10)

  • Creatief en strategisch eindverantwoordelijk vanuit IN10

  • Herpositionering en vertaling naar identiteit in beeld, taal en gedrag

  • Corporate visuele identiteit in samenwerking met Das Buro

  • Campagne identiteit in samenwerking met Makii

  • Content strategie en social strategy; aansturing uitvoering van beiden

  • Ontwikkeling, naamgeving en contentformule nieuwe magazines

  • Digitale transitie; voorbereiding nieuwe site

  • Campagneconcept en uitvoer diverse campagnes

resultaten

  • De Rotterdampas verkoopt nog steeds elk jaar meer passen (187.000 verkochte passen in 2017)

  • De Rotterdampas wordt ieder jaar intensiever gebruikt door de pashouders (415.000 bezoeken in 2017)

  • De nieuwe content en social strategy leverde in 2014 een groei van bijna 25.000 Facebook volgers op

  • De nieuwe content en social strategy leverde in 2014 een groei van 1500 zeer betrokken Facebook groepsleden op